مرکز تخصصی کراتین مو کراتین برزیلی – آرامیس مد سالن تخصصی درمان و زیباسازی مو


بهترین قیمت کراتین درمانی برزیلی مو در تهران

مرکز تخصصی کراتین مو کراتین برزیلی – آرامیس مد سالن تخصصی درمان و زیباسازی مو

کراتین برزیلی – مرکز تخصصی کراتین مو – آرامیس مد سالن تخصصی درمان و زیباسازی مو و کراتین مو در این مطلب برای شما دوستان مقاله ای برای آشنایی شما با حرفه ای ترین روش کراتینه مو در کل دنیا را ارائه می دهد. پس اگر به دنبال بهترین راهنمایی در خصوص این نوع درمان هستید این مطلب را تا انتها با آرایشگاه آرامیس مد بروزترین سالن زیبایی در شمال تهران همراهی کنید.

مرکز تخصصی کراتین مو کراتین مو برزیلی چیست؟

آیا حالت دادن موهایتان سخت است؟ اگر بله، احتمالا از چندین روش برای حل مشکلتان استفاده کرده اید. اما آیا تا کنون کراتین برزیلی را نیز امتحان کرده اید؟ خواه شما دارای موها خشک و آسیب دیده و بسیار ضخیم بوده خواه موهایتان شدیدا فر بوده، انجام کراتین به شدت می تواند به شما در حالت دادن موهایتان کمک کند.

مرکز تخصصی کراتین مو -راهنمایی تخصصی این روش کراتین درمانی

آیا این روش برای داشتن موهای بدون فر، نرم و حالت گیری راحت آنها قابل اعتماد است یا خیر؟ این مقاله ی راهنما همه چیز را راجع به کراتین از توضیحات راجع به پروتئین کراتین تا درمان کراتین برزیلی و کراتین صافی توضیح خواهد داد.

مراقبت های قبل و بعد از کراتینه کردن مو

مراقبت های قبل و بعد از کراتینه کردن مو

۱-کراتین چیست؟

کراتین ترکیبی شامل پروتئین ها و مواد ساختاری خاص دیگری می باشد که در پوست، مو و ناخون های انسان ها و حیوانات وجود دارد. این ماده از ترکیب آمینو اسید ها، شامل سیستئین که در سولفور های صاف کننده مو به وفور یافت می شوند تشکیل شده است. ساختار هسته ای مو کمی شبیه به یک نردبان یا راه پله است، به همراه نوار های گوناگون به عنوان پله.

آرایشگاه خوب برای کراتین درمانی مو

آرایشگاه خوب برای کراتین درمانی مو

۲-ساختار انواع مو:

ساختار موی صاف بیشتر شبیه یک نردبان عادی و معمولی است، اما ساختار موی فر مثل یک راه پله ی پیچ دار می باشد. موی قوی در نتیجه ی نوار های سولفات بیشتر و قوی تر حاصل می شود. شکستن این نوار ها این امکان را به ما می دهد که موی فر را صاف کرده و راه پله ی مارپیچ را به صورت نردبان عادی بازسازی کنیم.

مناسب ترین روش های ترمیم مو سبک برزیلی

مناسب ترین روش های ترمیم مو سبک برزیلی

۳-عملکرد درمان کراتینه به روش برزیلی به چه شکل است؟

به نظر احمقانه و بی فایده می آید که با وجود اینکه موهایتان از ۹۵% کراتین تشکیل شده، از کراتین استفاده کنید، اما این پروتئین ها به راحتی آسیب دیده و روز به روز تحلیل می روند. این کاهش میزان کراتین به طور عمده در اثر آسیب های فیزیکی مانند استفاده از وسایل حالت دهی حرارتی و مواد شیمیایی مانند صاف کننده ها و رنگ موها به وجود می آید. در حقیقت، این ساختار تحت تاثیر فشار های ناخواسته و ناگهانی تخریب می گردد.

  • مواد تشکیل دهنده بیشتر کراتین ها:

بیشتر درمان های کراتین شامل پروتئین کراتین هیدرولیز شده هستند که به وسیله حرارت با کراتین طبیعی موهای ما ادغام می شوند. این مرحله با عنوان پایان کراتین شناخته می شود و هنگامی که موها با کراتین آغشته شده خشک شده و اتو کشی می شود رخ می دهند.

  • از دست رفتن کراتین:

از بین رفتن کراتین می تواند موجب خشک و وز شدن موها در طولانی مدت شده و شدیدن می تواند موجب شکستگی و متخلخل شدن و موخوره و دو شاخه شدن موها بگردد. جایگزین کردن کراتین می تواند موجب بازسازی مجدد ساختار مو شده و ظاهری براق و صاف به آنها بدهد.

بهترین قیمت کراتین درمانی برزیلی مو در تهران

بهترین قیمت کراتین درمانی برزیلی مو در تهران

۴-مواد تشکیل دهنده کراتین سبک برزیلی:

مواد کراتین برزیلی جدید شامل......

برای مشاهده ادامه آموزش کراتین برزیلی اینجا کلیک کنید.

 

 

 

مرجع:

http://aramismode.com/کراتین-برزیلی-سالن-کراتینه-مو-آرامیس/



آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:

برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:

بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: